Tiistai 23.6. - Katseet kohti viikkokilpailun toista kisapäivää
Mahtavaa aamua klubitalolta! Tänään jatketaan viikkokilpailun parissa. Eilen viikkokilpailussa pelattiin huikeita tuloksia, mutta tänään voit vielä tehdä paremman tuloksen. Viikkokilpailun isäntänä jatkaa Loimi-Hämeen jätehuolto. Heidän sloganinsa "ympäristön hyväksi" toimii hyvänä lähtökohtana kaikennäköiselle kierrättämiselle. Yhtiön mukaan kyseinen sanonta huomioi jätehuoltopalveluillamme asukasystävälliset jätehuoltopalvelut, joilla edistetään julkisten hankintojen kautta resurssitehokkuutta ja hillitään ilmastonmuutosta.
Kierrättäminen näkyy klubilla esimerkiksi löytytavaroiden suhteen. Jatkossa emme tule säilyttämään kentältä löytyneitä esineitä ja asioita muutamaa viikkoa pidempään pitääksemme säilytyskapasiteetin hallinnassa. Tällä hetkellä klubitalolle tuodut löytöesineet ovat säilössä vielä kesäkuun loppuun saakka, ja ne ovat noudettavissa tuntomerkkejä vastaan. Kesäkuun päätyttyä kierrätämme ne eteenpäin.
Sää näyttäisi olevan vallan mainio. Peliaikoja löytyy sekä kenttä on hyvässä kunnossa.
Kierrättäen kohti uutta pelipäivää!