Ajanvaraus

Tapahtumat

Kauppa

Lauantai 27.6. - Helteinen golfpäivä

Uusia golfareita ja hellettä luvassa!

Erittäin aurinkoista huomenta klubilta! Tänään saamme toivottaa jälleen kerran tervetulleiksi uusia golfareita kun meidän Matti ja Simo vetävät alkeiskurssin tänään. Ryhmään saatiin hyvin porukkaa ja ilolla saammekin seurata kuinka laji kasvaa! Jos tänään et päässyt kurssille mutta olisit innokas aloittamaan lajin, niin meillä järjestetään kursseja vielä kesän mittaan jonne varmasti mahtuu vielä!

Aurinko paistaa ja lämpöä riittää tänään, joten mikä olisi parempaa kuin varailla peliaikaa Wisestä tai Caddiemasterilta, ja tulla nauttimaan Suomen kesästä ja pitkistä lyönneistä hyvässä seurassa! Peliajat on mennyt hyvin kaupaksi aamupäivästä, mutta iltapäivälle on vielä tilaa mikäli mielenkiinto hyviin lyönteihin heräsi! Klubi on auki tänään myös normaalisti klo 8-20, ja kaikenlaisia herkkuja on tarjolla! Muistakaa että helteen vuoksi on hyvä tankata paljon etenkin nesteitä. Oikein mukavaa viikonloppua kaikille ja nähdään kentällä!